logo_uz_stopka.png

Wyszukiwarka

wyszukiwanie zaawansowane

Wyniki wyszukiwania: koło naukowe katedry mediów i technologii informacyjnych `info-a

Rezultaty: 18011 - 18020 z 1900 podstron

Chwalimy się 2023-11-16


https://is.uz.zgora.pl/aktualnosci/chwalimy-sie-71.html

Śmiałkowie z Stowarzyszenia „Z indexem w podróży” potrzebują pomocy! 2015-12-04


https://uz.zgora.pl/aktualnosci/miakowie-z-stowarzyszenia-z-indexem-w-podroy-potrzebuj-pomocy-1029.html

Architektura & Biznes - #Nowe Trendy w Architekturze 2025-10-20


https://iau.uz.zgora.pl/aktualnosci/architektura-biznes---nowe-trendy-w-architekturze-123.html

Targi Pracy Służb Mundurowych na UZ 2023-05-28

Spotkanie studentów z przedstawicielami służb mundurowych
https://wm.uz.zgora.pl/aktualnosci/targi-pracy-sluzb-mundurowych-na-uz-39.html

Poranek z pracodawcami 2022-05-09


https://wm.uz.zgora.pl/aktualnosci/poranek-z-pracodawcami-23.html

KOMUNIKAT 2022-12-17


https://wa.uz.zgora.pl/aktualnosci/komunikat-57.html

Porozumienie bez barier (zakończony) 2023-04-06


https://cm.uz.zgora.pl/projekty-robocze/porozumienie-bez-barier-zakonczony-5.html

WYSTAWA W GALERII GEPPART ASP WROCŁAW 2024-02-28


https://iau.uz.zgora.pl/aktualnosci/wystawa-w-galerii-geppart-asp-wroclaw-34.html

Kolejny cykl wykładów: „Oblicza filozofii" 2023-03-09

W semestrze letnim zapraszamy na kolejny cykl wykładów otwartych z filozofii.
https://ifil.uz.zgora.pl/aktualnosci/kolejny-cykl-wykladow--oblicza-filozofii-ifil-21.html

New England Journal of Medicine 2024-03-04

dostęp czasowy do 4 kwietnia
https://bu.uz.zgora.pl/e-zbiory/zasoby-elektroniczne/czasowe/new-england-journal-of-medicine-9.html
rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18